Przejdź do głównej zawartości

Szanuj kobietę.

Babcia jak byłem młody upomniała mnie. Dlaczego? Ponieważ w starszą od siebie dziewczynę rzuciłem kamieniem. Pamiętam to jak dziś. Strasznie mi się oberwało. Szkoda, ze nie widziała babusia, jak ona mnie za włosy targała wcześniej... Ale wtedy wypowiedziała słowa magiczne: Szanuj kobietę.



Słowa wryły mi się w pamięć niemiłosiernie. Ale wryły się w pamięć wraz z ładunkiem emocjonalnym. Niestety tak czasem bywa.
Może na początek zapytam, za co mam obcą kobietę szanować? ja się pytam za co? za przypadek jej płci? za to, ze może rodzić dzieci? No za to można szanować, jeżeli robiłaby to dla mnie.
Dziś jak jechałem autobusem, a siedziałem na samym końcu, co by stare baby nie mruczały. Widziałem ciekawą akcję. Wsiadła kobieta w zaawansowanej ciąży. I wierzcie mi lub nie, nikt jej do kurwy nędzy miejsca nie ustąpił. Nie ma zmiłuj. A do o koła były tylko kobiety. Pewnie każda w myślach miała: pieprzyłaś sie na lewo i prawo to teraz stój z bachorem. Ach... znów demonizuje kobiety. A może było tak: stój kochana, to dla ciebie niezły trening nóg a przydadzą Ci się jak już się dzieciak urodzi. Czyli jakaś empatia nawet ;D
Nie wnikam  w intencje. Ale bądź co bądź. To kobieta w ciąży. Może tylko mnie to jeszcze bulwersuje. Ale niestety reakcji nie widziałem.
W moim osobistym mniemaniu kobieta nie ma szacunku, aż sobie na niego nie zasłuży. Nie mówię: cześć. Nawet na część znanych sie nawet nie patrzę. Bo patrzenie się komuś w oczy to jakiś szacunek a ja do tych za którymi nie przepadam. Nie patrze się w oczy. Czyli szacunku nie mam.
Pracujcie kobiety pracujcie na to.
O wrzodach nawet nie chcę wspominać.... bo te, za swoja wydumane i nadmuchane osobowości, szacunku nie mają.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca