Przejdź do głównej zawartości

Poradź mi!

Tak zwróciłem się do jednego wyjadacza w kwestiach męsko-damskich...
Owy Pan chciał numer gg do jednej znajomej, bo zobaczył, że jesteśmy z tej samej wisi w katalogu osób na gg.

Lekko mnie to zdziwiło, bo mnie z nią nic, a nic nie łączyło, a nr gg nie miałem...
Ale, że sam utrzymywał, że mam ten numer, to nie wyprowadzałem go z błędu.
Napisałem, że zapytam jej, czy mogę dać.. Bo dziewczyna byłaby urażona gdybym dawał jej numer na prawo i lewo.
On to przyjął z niezadowoleniem, a w drugim oknie już pisałem do niej, o podanie gg, bo jakiś Paweł z białej "BEEMKI" chce jej gg.

Gdy jej nie było, nawiązałem z nim interesującą dyskusję o kobietach.
On miał aspirację, żeby mnie nauczać. Co mnie lekko rozśmieszyło, ale postanowiłem, że posłucham, a nóż widelec, że się czegoś dowiem.

"Badz naturalny, zawsze sie z nia zgadzaj. Idz jej na rekę, a najlepiej jak mieszkasz bliko zaproponuj wspolny spacer"

Zacna rada, słuchamy dalej...

Zawsze się ładnie ubieraj, nie dresy... Używaj jakiś perfum, kobiety lubią wąchać perfumy...

Mądrze pisze, polać mu! chociaż, czy lubią wąchać? raczej miło jak czymś ładnym pachniesz...

Myj zęby, one nie lubią.. jak nie masz umytch zębów.. A jak idziesz, się z nią spotkać, to obowiazkowo jakiś żel na włosy.

Kurde.. kto nie myje dziś zębów? Ale ok, zaliczamy do ważnych porad.
Zresztą, nie umyte zęby.. to jak pocałunek śmierci.


Staraj się ją dotykać, po szyi jak będziesz blisko.

Sądzę, że pomyśli, że chce ją udusić :D Ale szyja to bardzo erogenne miejsce.

Chwal jej urodę, kobiety kochają to...

Sądzę, że chwalić trzeba, ale nie za rzeczy oczywiste jak uroda!

Weź ojca auto, jak nie masz.. wez ja na przejazdzke samochodem... pochwale się, ze jedna zrobila mi lodaa wtedy ;)

Tego nie skomentuję... Chociaż na fakt posiadania auta kobiety zwracają uwagę, znam opinie, że to taki znak, ze facet sobie radzi.
A gdy ma się rower, droższy od auta? czy to znak, ze facet jest niezaradny?
zacytuję pewną niewiastę: "to znaczy, że wydajesz kase na głupoty"

Mój mentor podrywu, musiał jednak już uciekać. Ma się jeszcze odezwać ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca