Przejdź do głównej zawartości

…Maleńka myślisz o tym samym co ja?


Wypatrzyłem ją w tłumie… Wysoka brunetka, o boskich bioderkach i piersiach. Wszystkie spojrzenia szły w jej stronę… Stanęła obok mnie… Przybliżyłem się i odczekałem chwile, wtedy szepnąłem jej do uszka … Maleńka myślisz o tym samym co ja?... Poczułem jak dreszcze przechodzą przez jej ciało… Wiedziałem, że tak… nie zastanawiając się wiele wsadziłem rękę po jej kusą spódniczkę. Tam spotkała mnie miła niespodzianka… nie dość, że stringi to jeszcze ciepło, posuwając się dalej poczułem wilgoć jej krocza. Drażniłem wargi dłonią tam i z powrotem. Słyszałem jej szybszy oddech i błędne spojrzenie,  które prosiło bym nie przestawał. Spełniłem jej niema prośbę… Przytuliła się do mnie… Odwróceni tyłem do parkietu, pchnąłem ją o ścianę moja ręka powędrowała do cudownego wydepilowanego wzgórka. Słysząc jej jęki wsadziłem najpierw jeden, a potem drugi i trzeci palec do jej pochwy… Drżała , posłusznie poddając się tym pieszczotom. Nadałem jej tempo…. Czułem, że mój członek jakby mógł to by eksplodował.. Byłem bardzo podniecony… Wyciągnąłem rękę… Popatrzyła na mnie z pretensją, lecz tylko się uśmiechnąłem i powiedziałem, że wychodzimy.  Nie minęło  pięć minut znaleźliśmy się w moim aucie na tylnym siedzeniu… Zsunąłem spodnie, wiedziała, że mam dla niej zadanie… Ochoczo wzięła się do pracy. Najpierw rączką.. potem wzięła go do ust. Od razu było poznać, że zna się na rzeczy. Targała mocno, drażniła językiem… Powiedziałem  - „Suczko teraz Pan nauczy Cię pokory”… przewróciłem ja na siedzenie usiadłem na niej i zacząłem bić ją członkiem po twarzy- „Zapamiętaj kto jest Twoim panem !” złapała go i wsadziła sobie w usta, zacząłem coraz mocniej napierać w jej głębokie gardełko. Czułem się jak w ekstazie, wiedziałem, że zaraz dojdę… spuściłem się w jej słodkie usteczka, połknęła wszystko, bez żadnego grymasu. Szybko doprowadziliśmy się do porządku i każdo poszło w swoją stronę  

HelioOos

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca