Przejdź do głównej zawartości

Dwie Sroczki.


-Co muszę zrobić, by zakończysz szkolenie u Ciebie?

-To proste. Zadaj ostateczny egzamin.
-Jaki?
-Udowodnij, że tak dobrze znasz kobietę, że uwiedziesz ją w skórze kobiety.

Mentor, dał mi ostatnie zadanie, które miało zakończyć szkolenie i miało być symbolem dogonienia mistrza.

Przystąpiłem do zadania, natychmiast.. Sroczka pomogła  mi w tym ekstremalnie trudnym zadaniu.
Trzeba było znaleźć obiekt, który został skrzywdzony przez mężczyznę.
Bo takimi kobietami łatwiej się manipuluje. A zrozumie tylko, druga kobieta z podobnymi przejściami.

Obiekt sam się do mnie odezwał.
Odezwał się obca osoba na FB, która wypytywała sroczkę o znajomość z jednym panem(pan zaproszony przez czysty przypadek). Na początku broniłem się, że nie znam.. ale ona była tak uparta, ze wmówiła mi znajomość z tym facetem.
Więc przyznałem jej rację, że znam... ona pytała gdzie się poznaliśmy. Ja wyznałem, ze pod jednym ze stołecznych klubów. Oczywiście łyknęła bez problemu. A pytała jak.. odparłem, ze Sroczka ostatnio dużo imprezuje a ten ją wykorzystał, gdy była naprana. Trafiłem w samo sedno.
Oni byli 10 lat ze sobą, a że tamten lubił imprezować, a jego luba szukała dowodów na zdradę.

Nie przesadzając, wypytywała się o szczegóły znajomości, chyba z 4 dni.
Sroczka nic nie pamiętała.. bo ma krótką pamięć :D


Szczyt...


O dziwo zadanie wykonałem w mniej niż godzinę.
Między nami z gadki szmatki o naszych byłych nawiązała się iście interesująca rozmowa:

"Sroczka
szczerze
jestem bi
23:26
Ona...
spoko każdy ma woje upodobania
23:26
Sroczka
czasem kobieta jest wierniejsza!
23:26
Ona...
swoje*
23:26
Sroczka
a Ty?
23:27
Ona...
heheh no ja chyba lezbą zostanę
23:27
Sroczka
próbowałaś z kobietą?
23:27
Ona...
i tak będzie najlepiej
kiedyś tak
23:27
Sroczka
i jak było?
23:27
Ona...
hmmm dziwnie się czułam
23:27
Sroczka
tzn?
23:27
Ona...
tak jakoś dziwnie nie wiem jak Ci to opisać
23:28
Sroczka
noo ok
23:28
Ona...
dziwne uczucie
jak dla mnie ale miło też było
23:28
Sroczka
mi tak nie przeszkadza, kobieta mnie nie zdradziła
a i fajnie bywało.. miałam zawsze chociaż orgazm
23:29
Ona...
hahah
i to się liczy
23:29
Sroczka
nom
23:30
Ona...
pamiętasz czy z Pawłem było Ci dobrze
23:30
Sroczka
a chciałąbyś jeszcze spróbować? kiedyś?
nie zbytnio
23:30
Ona...
bo seksu z moim nie pamiętasz
23:31
Sroczka
wydaje mi się
zresztą jakie to ma znaczenie
23:31
Ona...
nie no tylko pytam
23:31
Sroczka
heh
a moge Ci zadać jedno pytanie
23:31
Ona...
możesz
23:32
Sroczka
ie lat miałaś jak próbowałąś z kobietą?
23:32
Ona...
14
a czemu pytasz
23:32
Sroczka
a to młodziutka byłaś
23:33
Ona...
no młodziutka wiem ale z koleżankami non stop przebywałam więc tak jako wyszło
23:33
Sroczka
tzn co zrobiłyscie?
23:33
Ona...
lizałyśmy się palcówka i takie tam
23:33
Sroczka
aa no rozumiem
23:34
Ona...
a Ty jak
?
23:34
Sroczka
ja czasami mam smaki na kobietę..
23:34
Ona...
heh na mnie masz
?
23:34
Sroczka
miałam na początku
23:34
Ona...
czemu na początku
?/
23:34
Sroczka
ogólnie podobasz mi się
jeżeli o to pytasz
23:35
Ona...
ale czemu na początku
??
miałaś
23:35
Sroczka
bo później napisłąś, ze miałaś chłopa
i ta cała akcja
23:35
Ona...
aha heheh
23:35
Sroczka
wiec pewnie zagożała hetero
23:36
Ona...
hehhe i teraz tak myślisz
23:36
Sroczka
teraz niee zdziwiłam się
23:37
Ona...
to dobrzze
23:37
Sroczka
a Tobie się podobam?
no dobra, pytania nie było
nie chcę Cię zrazić, czy coś... fajnie sie z Tobą gada
23:40
Ona...
no podobasz mi się
23:40
Sroczka
dzięki
23:41
Ona...
proszę
fajna jesteś taka szalona
nieobliczalna
23:41
Sroczka
Ty też
23:41
Ona...
hahha
23:41
Sroczka
chociaż dziś mnie zdziwiłaś
23:42
Ona...
czym
??
23:42
Sroczka
no tymi wyzananiami
23:43
Ona...
jestem szczerą osobą wieć
wiec pisze
23:43
Sroczka
to dobrze, ja też jestem szczera...
wole szczerosc niż zakłamanie
23:44
Ona...
no właśnie i tak prędzej czy później wyjdzie
23:44
Sroczka
nio tak
może byśmy kiedyś tak razem spróbowały?
zaszaleć?
23:45
Ona...
hehe czemu ni e
ale ja gruba jestem
hehe
23:46
Sroczka
to sie umówimy gdzieś po mojej sesji
spoko ja tam lubie
23:46
Ona...
hehhe
no to ok
23:46
Sroczka
hmm
jakie lubisz pieszczoty?
23:47
Ona...
różne
lubię palcówkę
taką ostrą
23:47
Sroczka
mmm ja też ją uwielbiam
ja lubię lizać
wszystko
i całować, czyję
23:48
Ona...
hmm a ja gryśc
23:48
Sroczka
mmm
podniecasz mnie
23:49
Ona...
wiem
heheh
Ty mnie też
23:49
Sroczka
oj dobrałąbym Ci się tam do twych wrót.. tak zeby z Ciebie ciagle ciekło
i wypiłą wszystko
23:50
Ona...
hehhe ze mnie ciągle cieknie uwielbiam seks
jak jestem w domu cały czas do kibelka latam
na małe co nieco
23:50
Sroczka
hehe
oj wsadziłabym Ci całą rękę do środka
23:51
Ona...
hehhe takkkk
23:51
Sroczka
ssała twoje cycuszki
23:51
Ona...
o tak
uwielbiam to
!!!!!!!!!!!!
23:52
Sroczka
pieściła szyję
23:52
Ona...
kurwa poleciało bardziej
23:52
Sroczka
kąsała
23:52
Ona...
oszz tyyy
23:52
Sroczka
połykałabym wszystkie twoje soki
pieściła kroczę, zębyś jęczała
ale teraz dobrałabym się.. uffff
23:54
Ona...
hehe czekam
na Ciebie
23:55
Sroczka
co byś ze mna zrobiła? opisz
uwielbiam sutki
23:55
Ona...
hmmmm
złapała mocno za włosy i od tyłu taką palcówke że byś kwiczała w niebo głosy
i gryzła po dupci
23:56
Sroczka
ohhh
23:57
Ona...
ja uwielbiam się całować namiętnie z języczkiem
23:58
Sroczka
ohh wsadziłabym Ci wibratorek do pupci... lizałą srodek.. później ostra palcówka a ty opadasz z sił i zasypuje cie pocałunkami
23:58
Ona...
o tak maleńka
23:58
Sroczka
oj wylizałabyś mi moją małą?
23:59
Ona...
tak wylizałabym Cie całą
i possała
23:59
Sroczka
mmmm
ile bym dała, żeby sie tam dobrać do Ciebie... zedrzeć ciuszki
00:00
Ona...
a Ty ile raz to z kobietą robilas
00:00
Sroczka
dobrać się do twojej małej ... ręką Cie zadowlolić a językiem przemierzać usta
3
00:00
Ona...
kurwa mac
ja zostane lezbą
00:01
Sroczka
możesz być bi, raz dziewczynka raz chłopaczek
oczywiscie pełna dyskrecja
00:01
Ona...
no jasne
00:02
Sroczka
no cio
00:02
Ona...
dobra zmieńmy temat bo się nakręcamy
"


Moje zadanie wykonałem rewelacyjnie.
Chociaż wczoraj znów się odezwała... pisała, że tak mnie pożąda, że jej sie aż śnię.

Co zrobię dalej? przeczytacie...

Zdałem ostatni test mojego Mentora.

Sam mogę przekazywać wiedzę dalej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca