Przejdź do głównej zawartości

STRIPTIZ... czyli jak doprowadzić go do szaleństwa

Moje Panie mam dla Was kilka przydatnych rad w tym temacie, które z mojego punktu widzenia bardzo się przydadzą w uwiedzeniu partnera.


ZACZNIJMY OD POCZĄTKU...
Nie ma znaczenia ile masz lat, czy posiadasz idealne ciało, czy to już wcześniej robiłaś. Aby wszystko miało przysłowiowe "ręce i nogi" zadbaj o odpowiednia atmosferę i dobrze się przygotuj do tego występu. Po takich atrakcjach nie będzie chciał Cię nigdzie wypuścić


PAMIĘTAJ, ŻE POCZĄTKI SĄ ZAWSZE TRUDNE!!! 


WSTYD
Pierwszą i jedyną zasada jest pozbycie się wstydu przed partnerem. Jesteście atrakcyjne na swój sposób. A facet to wzrokowiec widzi to co dla was może się wydawać nieistotne (jeśli zobaczy to i tak szybko o tym zapomni).


RUCHY
Jeśli przekroczysz pierwszy etap, warto zastanowić się nad  ruchami. Choreografia może być różnorodna.
Poruszaj się na palcach, co sprawi, że piersi będą cały czas wysunięte do przodu, a do tego napięte pośladki dodadzą pewność siebie. NIE ZAPOMNIJ!!!! O poruszaniu bioderkami, okrężne powolne ruchy zadziałają na wyobraźnie.


MIMIKA 
Jednak to nie wszystko. Powinnaś przybrać seksowny, kuszący wyraz twarzy. Patrz z nieukrywanym pożądaniem prosto w oczy, z rozchylonymi delikatnie ustami. Lubie gdy kobieta w trakcie bawi się np. lizakiem... bielizną... swoim ciałem.... Możesz skorzystać z krzesła czy też innych rzeczy w otoczeniu. Efekt będzie piorunujący.


BIELIZNA
Bardzo ważne jest dobranie odpowiedniego stroju. SEKSOWNY, a nawet WYZYWAJĄCY. Zasadą jest by nie zakrywał wiele, aby przy zdejmowaniu podniecenie w partnerze wzrastało. Może wystarczyć sama bielizna, lub jak jesteś odważna to przebranie prowokującej nauczycielki, lub niewinnej uczennicy. Rozważ założenie pończoch i obcasów.


MUZYKA
Wybór należy do ciebie!
Jeśli chcesz kusić-wybierz wolniejszy kawałek.
Chcesz zaszaleć weź coś dynamicznego.
Pamiętaj aby utwór nie był zbyt wolny ani długi, gdyż będzie Ci trudno utrzymać powstałe napięcie. Gdy będzie krótki, nie rozpalisz partnera do granic jego możliwości.


NIE POZWÓL!!!!
by cię dotykał a tym bardziej pomagał w pozbywaniu się fatałaszków!
Za to możesz szepnąć do uszka co go czeka za wytrwałość. Znając życie to i tak na nic, lecz zawsze podgrzewa atmosferę.


Użyj swej wyobraźni, by zapamiętał to na bardzo długo!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca