Przejdź do głównej zawartości

Facebook'owe żale.

Moja aktywność na FB ostatnio strasznie zmalała. Zaglądam tam już sporadycznie. Naprawdę, rzygać mi się chce już tymi zdjęciami... opisami.

Całą tą gówniana otoczką. Syf za syfem muszę oglądać.


Na FB popełniłem 2 błędy.

Pierwsze to założenie konta.  Drugi to zaproszenie wielkiej ilości kobiet. Tu popełniłem o wiele większy błąd. Dlaczego? przecież uwielbiam kobiety...

No nie całkiem... Uwielbiam kobiety, które mnie zadziwiają. A przysięgam, że ich ilość nie przekracza ilości palców u jednej ręki. Na zapraszałem sobie około 500 kobiet. I co dostałem w zamian? średnio 50-100 zmian, zdjęć i wszelakiego syfu. Co jest na zdjęciach? Ich wykrzywione twarze, dzióbki... A czasami jakieś wypasione hasła. Najczęściej o facetach, jacy nie dobrzy. Jak to powinni szanować kobiety. Ptfu.

Należy mi się szacunek bo jestem kobietą!

Żadnej kobiecie nie należy się szacunek, że jest kobietą. Niby dlaczego? Że masz taką płeć? jaką dostałaś przypadkiem. Za to mam cię szanować? Nigdy.
Na szacunek trzeba sobie zasłużyć, a nie żądać go za pośrednictwem aktu urodzenia.

A które się żalą? Te które zostały wykorzystane. Która krzyczy najgłośniej? Ta która pracuje na związek? Nie. Wrzeszczy ta która nie potrafiła przy sobie faceta przytrzymać dłużej niż na jedno/kilka zbliżeń.

I wielkie zawiedzione własnym losem.... Mężczyźni nie są święci. Nie bronie nas tutaj. Ale nie odpierdalamy szopki na profilach. Jak to uwielbiają robić kobiety. Czyli eksponowanie swoich życiowych dramatów.

Mamuśki.

A moim zdaniem, największym chamstwem wykazują kobiety. Które siedzą w domu na dupie i każą facetom zapierdalać(1 dziecko) a prowadzą bujne życie na FB. Albo te z alimentów, które nie potrafią się wziąć za siebie. Siedzą i wychowują(1 dziecko)... Ile jest takich kobiet? Ja do o koła mam pełno. Srają na FB zdjęciami dzieci, jak by to kogoś obchodziło, że Szymonek zrobił kupkę. No i super przyjaciółki, liżące każde zdjęcie. Jakie to nie jest słodkie.  I dlatego znienawidziłem FB.
Mógłbym oczywiście przyznać, ze to heroizm wychować jednego bachora. Ale co miałbym powiedzieć matkom samotnie wychowującym 3+ dzieci?
Jedyny plus z tego Fb jest taki, ze na grupach idzie się dowiedzieć co będzie na zajęciach.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca