Przejdź do głównej zawartości

200 post!

Jestem w wielkim szoku. Naprawdę jestem pod wrażeniem siebie i swojego narcyzmu. To już 200 post o moich losach. Moich myślach. Obecnie w chwili pisania tego postu mam dużo postów do przodu.
 

Przyznam, że gdy zwolniłem tempo do 1 postu dziennie. Myślałem, że moja wena zaczyna się zwyczajnie kończyć. I będę nie ubłagalnie zwalniał. Aż do całkowitego zatrzymania się.  A okazuje się, że nie. Ciągle powstają nowe posty. No i Krók zyskał już stałych czytelników. 

Tematyka

Krók jak to Krók. Na blogu można spotkać sporo różnych rzeczy. Od teoriach o kobietach aż po moje podboje, a zdarza mi się coś popełnić o religii. A czasem ktoś coś mi prześle. Głownie chcę tu publikować swoje historie i przekonania. Pokazać pewne prawdy i zależności.


Obawy

Jedyne czego się obawiam, to fakt, że mogę dublować posty. Ale z tego też wyszedłem obronną ręką. Bo jak każdy człowiek żyję, rozwijam się i mogę z czasem zmienić zdanie. Więc sądzę, że dwa razy tego samego posta słowo w słowo nie napiszę. Ale mam nadzieję, że takie sytuacje będą się zdarzać jak najbardziej rzadko.


Zaproszenie do współpracy.

Chcę was zaprosić moim drodzy czytelnicy do współpracy. Jeżeli masz czytelniku jakiś pomysł na post. Napisz go i prześlij mi go. Ja z chęcią go opublikuję. A jeżeli będziesz chciał współpracy, chętnie zaproszę Cię do grona redaktorów Czerwonego Króka. Oczekuję postów w ramach relacji damsko-męskich. No chyba, że jest jakiś fajny i ciekawy temat. To z chęcią opublikuję go. Mogą też być różnego rodzaju historie albo poglądy.

Plany

 No więc, dużo pisania. Dużo nowych postów. Może kilku redaktorów. Chcę żeby Krók wychodził x2 albo x3 dziennie.
Jak się uda to dobrze, a jak nie, to nie będę narzekał. I tak prawie sam prowadzę blog.

Co z Krókiem na FB? Nadal sobie tam jest. Stwierdziłem, ze Krók musi zdobyć o wiele więcej czytelników. Żeby ktoś go tam czytał. No chyba, że ktoś będzie bardzo chciał to wznowię publikację postów na FB.

Chcę również podziękować'owi za współpracę. I za publikację swoich postów.


Aaaa kontakt jeszcze.... pod koniec dnia podam ;)


PS.

Krók będzie wychodził regularnie!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca