Przejdź do głównej zawartości

Inaczej niż zawsze.

Dziś dzień inaczej spędzę niż zawsze.
Tzn, nie przed komputerem bądź na uczelni. Zrobię sobie wolne.
Pierwsze co zrobię, to muszę wiele rzeczy uporządkować
Troszkę mi czasu zejdzie.

Wśród głupich pomysłów i marzeń.


Następnie mam do wykonania podstawkę pod mój fotel w kształcie płyty, żebym mógł siedzieć wyżej na fotelu przy biurku. Zajmie mi to troszkę czasu.
Ale wszystkie materiały już zgromadziłem. Tylko, poprzewiercać i powkręcać wkręty. Dużo nie będzie kosztowało mnie to zachodu, ale może wygodniej będzie mi się spędzało czas. Później, coś pomogę w domu.
Następnie, zacznę przepisywać moje notatki.
A dlaczego?
Bo wymyśliłem swój własny alfabet i stwierdziłem, że będę w nim prowadził własne notatki. Tak, to głupie... Ale to moje marzenie, z dzieciństwa. Czy marzenia są głupie? Mogą być, ale co z tego.
Już... widzę ten szacunek ludzi, widzących, ze piszę innym alfabetem.
Ohh... Ahh... ale dziwak :D

Tu mam dla was ciekawą muzykę, żeby wam umilić nieco dzień.
Pokochałem ją...

Wieczorny relaks.

Na koniec dnia, mam zaplanowane grzebanie w swoich gratach. A później nocy spacer. Ale nie wiem, czy to najlepszy pomysł, bo w nocy nic nie widać... Chyba, ze zainwestuję w noktowizor. To i owszem. Będę szalał w ciemnościach.

Ps. Wam też życzę dni, w które będziecie mogli spełniać wasze zachcianki.

Komentarze

  1. Dzisiaj jest właśnie ten dzień, kiedy powinieneś je spełniać... Spełnienia marzeń, dużo optymizmu i szczęścia w miłości Króku ;) No właśnie, a gdzie miłość wśród całego dzisiejszego rozkładu dnia? To jeszcze do tego życzę mniej samotnych spacerów ;) No dobra, i Wrzodów mniej... choć mam wrażenie, że je uwielbiasz :P Sto Lat :) ( A może nie, kto by z Tobą tyle wytrzymał):D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca