Przejdź do głównej zawartości

Cycki- czyli co ciągnie facetów

Stan, kiedy dorastasz cycki zaczynają pełnić ważną rolę w twoim życiu, ale nie pozwól, by przysłoniły Ci przyjaciół. Jest na świecie mnóstwo cycków...ale to tylko cycki, przyjaciele są na zawsze.
Ja wiem, że myślisz, że cycki są najważniejsze, ale za chwile zostaną zastąpione przez inne. Cycki przychodzą i odchodzą...aż w końcu znajdziesz sobie parę cycków, z którymi się ożenisz.
Jeśli to pojmiesz odkryjesz, że cycki wcale nie mają nad Tobą władzy.

Piersi, cycki i brzoskwinki jak niektórzy lubią je określać. To co my mężczyźni uwielbiamy. To na co lubimy patrzeć, dotykać... wychwalać.



Wielu mężczyzn ubóstwia piersi. Wręcz zakłada, że moja kobieta musi je mieć duże. Najlepiej miseczka C, ale to też jest podyktowane gustem. Znam wielu amatorów, komentatorów damskich biustów. Gdy widza piersi, patrzą sie na nie... najczęściej ich pożądają. Gdy siedzą lub rozmawiają z kobieta starają się ukradkiem patrzeć na nie. Zaglądać...
Chwile nakarmić myśli i dalej muszą rezygnować z przyjemności podziwiania.
Męska praktyka stosowana od dawien dawna. Ale u kobiet nadal budzi sprzeciw i duże emocje. Kobiety nie rozumieją jednej rzeczy. Otóż, jeżeli przechodzi obok mężczyzny z dużym dekoltem. To nie ma siły, żeby facet wzroku nie odwrócił. Taka jest siła wtedy przyciągania gałek ocznych, że oczy same lecą i tyle. Naturalny odruch, a jeżeli chce się go powstrzymać. To trzeba się bardzo na tym skupić. Więc drogie kobiety nie ma się czym przejmować. A jedynie zaakceptować ten fakt. Bo skoro same prowokujecie to nie dziwcie się, że są takie tego efekty.

Facetom w głowie tylko cycki.
To hasło chyba zapamiętam do końca życia. Tak mi powiedziała kiedyś moja była. Jak zdjęła stanik. Ale nie zapomnę jedynie tego, że to powiedziała. Owych piersi już niestety nie pamiętam. Zapadło mi to stwierdzenie. Tylko dlatego, że mnie tym bardzo uraziła. Ja człowiek, któremu na cykach nie zależy. Dla mnie kobieta nie musi się w ogóle rozbierać. Ważny jest dla mnie inny element, ale o tym kiedyś indziej. Jako facet, z krwi i kości  stwierdzam: facet ma swoim życiu cele i cycki nie grają zawsze roli przewodniej. Nie mogę tu odpowiadać za cała populację. Ale mężczyznom w ostatecznej rozgrywce cycki grają role jako dodatek do kobiety. I nie są celem samym w sobie. Trzeba to zrozumieć i pojąć drogie kobiety. Cycki są wabikiem. I tylko tyle. To jak przystawka przed daniem głównym. Amen


Ps. Dlaczego wszędzie używam słowa cycki? bo może to kogoś razić. Cyc, cycek to bardzo przyjazne słowo, o wile starsze od piersi. Ja używam tego słowa naprzemiennie z piersiami. Zresztą jak któraś jest urażona, to zapraszam do słownika. Tam jest wszelki opis.  I tam są powody, dla których tego słowa używam.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca