Przejdź do głównej zawartości

czatowanko.pl - pierwszy raz.

Ktoś mi kiedyś podesłał link do "czatowanko.pl"
Oczywiście ten ktoś, znając moje zapędy do testowania swoich teorii na kobietach. Wiedział, że może mnie ten serwis zainteresować.


Jeżeli już się chce korzystać z takiego serwisu trzeba nastawić się na ciągle poznawanie nowych ludzi. Jedno odświeżenie strony i już rozmawiamy z kimś innym.
Spędziłem na tym serwisie około 2-3h jak do tej pory. Czyli ogólnie dużo czasu w moim przypadku. Czego się dowiedziałem?

czatowanko.pl - najczęstsze pytania. 

Zazwyczaj pierwsze o co ludzie się pytają w nowej konwersacji, to jakiej płci jesteś. Określone zazwyczaj tak: ch/dz? (ch- chłopak/ dz-dziewczyna)
I już tutaj możemy określić rodzaj osoby z jaką mamy do czynienia. Jak myślicie, jaki może mieć przedział wiekowy? Ja uważam, ze to młodzież. Bo ona posługuje się podziałem na dziewczyn i chłopców.
Można też się spotkać z określeniem K/M i tu wiadomo, że mamy do czynienia z osobą trochę inaczej pojmującą podział płci, czyli osoba trochę starszą.


Dłuższe przebywanie na czatowanko.pl - porada

Warto sobie przygotować gotowy tekst do wklejenia w okno rozmowy. Typu jak mamy na imię, ile mamy lat, skąd pochodzimy i ewentualnie jakiego charakteru rozmowy się szuka. Ten tekst może być prawdziwy, jeżeli szukamy na serio albo, fałszywy jeżeli wchodzimy tam dla zabawy.

Przedział wiekowy na czatowanku

Na wstępnie dam ostrzeżenie.
Jeśli się pisze na czatowanko.pl trzeba pamiętać, że nie można brać niczego na poważnie.
Nic, autentycznie nic. Ponieważ serwis nie pozwala zweryfikować, kto jest pod drugiej stronie. Nie wiemy jakiej płci jest rozmówca. Nie wiemy ile ma lat.
Nie wiemy też czego oczekuje.
Jednak ja określiłem pewne ramy i scharakteryzuję jakie osoby można spotkać na tym "czatowisku".

Jeszcze wspomnę, że posługiwałem się gotowym opisem, który napisałem powyżej. Także napotykałem takie a nie inne grupy rozmówców, które były tym opisem zainteresowane.
(Arek wysoki zbudowany blondyn, 22 lata z Krakowa, jesteś zainteresowana?)

Dzieci

Jak rozpoznać? sporo patologicznych błędów w ortografii. Właśnie ortografią możemy ocenić z jakim człowiekiem mamy do czynienia. Dzieci, potrafią być nawet od 10 r. życia. Nie za bardzo można rozpoznać o co im chodzi. Więc natychmiast odświeżamy stronę. By porozmawiać z kimś nowym.

Nastolatki(najliczniejsza grupa)

Okres od 13r. życia do 15. Ta grupa okazała się paradoksalnie najbardziej otwarta. I najbardziej mnie rozbawiła.
Na mój wiek reagowały różnie, większość stwierdzała, że jestem za stary. Po czym ja się z nimi kłóciłem, że to one są dla mnie za stare. Na co część reagowała hasłem "Hełołł i kazała mi się ogarnąć" ;)
Ale i znalazła się część, że była zainteresowana znajomością i chętnie dawała numer telefonu. Co nie ukrywam, ze wprawiło mnie w szok. Jednak skorzystać nie chciałem.

Młodzieży

Ta grupa na czatowanku była zgrupowaniem paradoksów. Okres między 15 a 19 r. życia.
Z racji tego co wklejałem jako pierwsze odpowiedziały dwie grupy kobiet.
Pierwsze, to te które albo twierdziły, że jestem za stary. Poczym przerywały rozmowę.
A drugie to takie, które szukały tylko "zboczonych" co mi nie odpowiadało. Bo na erotykę nie miałem ochoty.

Chętne

Te oczywiście zainteresowane, pierwsze co odpowiadały to TAK. Ponieważ w moim opisie siebie jest pytanie czy jest zainteresowana.
Po czym ja odpisywałem, czy mogłaby opisać siebie. Żeby wiedzieć z kim mam do czynienia.

I tu następował opis samej kobiety. Czyli wszystko co fizyczne, takie krótkie scharakteryzowanie czy chuda, czy posiada duży biust, jaki  kolor włosów itd.
Co ciekawe, żadna nie podała jako pierwsze imienia(jak można siebie opisać bez imienia?). O to musiałem pytać się w następnym pytaniu. Reszta była nudna, co lubisz i czym sie interesujesz oraz co robisz teraz i co później.

No i moje znamienite, czy jest mną zainteresowana: jeżeli tak, to niech poda jakiś kontakt do siebie typu GG czy FB. 50% stwierdzało, że nie posiada bądź usunęło. Co mnie śmieszyło, bo wiem, że to kłamstwo.
A drugie 50% oczywiście podawało.

A co z przedziałem wiekowym? Tu byłem lekko zdziwiony odzywały się kobiety 20+ A nawet zdarzyły się przypadki kobiet mających 34 lata. Czyli nie tak do końca tam gówniarzeria siedzi.


Podsumowanie

Wiadomo, że to co wklejamy na początku rozmowy przez nas od razu wyklucza większość ludzi. Tzn, jeżeli napiszemy, ze jest się zbudowanym blondynem/brunetem to takie dostaniemy dziewczyny, które będą zainteresowane taką znajomością.
A jeżeli napiszemy, że jesteśmy kobietą i mamy duży biust i szukamy chętnego. To oczywiście zleci się każdy miłośnik seksu.

A jeżeli szukamy jakiś znajomości, to polecam szukać na Fb i zaczepiać czy pisać do kogoś. Bo na takim czatowisku można i spotkać gorące opisy od kogoś a na końcu zaskakujące stwierdzenie, że jest to osoba tej samej płci co twoja. Ja i takich spotkałem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca