Przejdź do głównej zawartości

Bóg go bardziej kocha.

Wiara w Boga, jest zabawna dla mnie.

Ludzie chodzą do kościoła, modlą się...
Modlą się niemal o wszystko... Oczywiście mało co się spełnia, a jak już to za pomocą ludzkiej ręki <-gdzie tu wolna wola człowieka? czy nie widać, zaprzeczenia?

Czasami ludzie rodzą się z różnymi defektami, często swoje problemy usprawiedliwiają tym, ze Bóg ich bardziej kocha. Bo dał im krzyż.
 I czym większy krzyż, to go bardziej Bóg kocha.
No a co z poglądem, że wszyscy są równi wobec Boga? Nie no skąd, to jak w "Folwarku zwierzęcym" są równi i równiejsi.
Idąc dalej tym tropem, dochodzimy do wniosku... że rodzisz się bez nóg i rąk(to twój krzyż), musisz się o większość rzeczy w życiu prosić. Bóg mnie bardziej kocha, to muszę wieść tak ciężkie życie? Pierdoli* Boga i jego miłość, która sprawia mi problemy. To niech mnie kocha najmniej! ze wszystkich.
Tylko abym nie musiał cierpieć, lub zwyczajnie być normalnym.

10 przykazań

Ludzie wierzą w 10 przykazań, chociaż nie zawsze je stosują, ale wierzą mocno.
Bo dał im je sam Bóg! A co jeżeli, nie spełnisz tych przykazań, nagrzeszysz?
Idziesz do piekła!! Tak, smażyć się w ogniu piekielnym! Do końca "czasów". Masz tam cierpieć po wieczność.
Bo ON Cię kocha!

Czy to nie jest śmieszne?

Komentarze

  1. Bardzo śmieszne , moze najpierw zacznijmy od księży:D Jaki daja przykład

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca