Przejdź do głównej zawartości

Jesień

I znów to co było rok temu, w ogóle czemu pogoda musi się tak samo toczyć?
Znów wieje, jest deszczowo no i generalnie wybijają się z pośród społeczeństwa wisielczy wszelakiego typu.
Czy jesień musi być kolorowa? Zazwyczaj to nie jest, teraz mamy porę deszczową. Kapie z nieba, jest zimno i ogonie człowiek ma ochotę spieprzać do mieszkania tak szybko jak je opóścił. Aczkolwiek no cóż, taki mamy klimat. Ostatnio zapytano mnie, czy ja lubię siebie? Akurat ta jesień świetnie się wpasuje w to co teraz napiszę. Lubię siebie jak tą jesień, zwyczajnie.  Nie wali słońcem, nie pocę się nadmiernie. Jest dobrze, ja lubię ta szarówkę i mój mózg taki jest. A lubię go za to jaki jest, pomimo wad jakie posiadam-egocentryzm. To przecież ciągle jestem sobą. Prowadzę  nawet o sobie wpisy, niby nic nadzwyczajnego. Kto mnie nie zna, pewnie myśli, że jestem wyznawcą samego siebie. Aczkolwiek tak w zupełności jest. A później wyznaje kobiety. A może kobiety są głównym nurtem? Co z ta jesienią, ona coś zawsze konczy. Tak sobie zrobiłem dziś podsumowanie siebie, i nawet stwierdziłem, ze jestem nawet odpowiedzialny, bo potrafię upilnować samego siebie! To juz coś. A co z jesienią? Taki jestem jesienny szary jesienny grzybek, z całą masą lisci w spódnicach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca