Przejdź do głównej zawartości

Owulacyjny post.

Jak rzadko odpowiadam na posty to tym razem pokusiłem się na szerszą odpowiedź.



"Już nie tęsknię, bo owulacja mi się skończyła :P Jednak już niedługo znowu zaczną się te trudne, ciężkie dni, gdy mocno zatęsknię :( Wszystko to wina tej pieprzonej owulacji :D"
Mało kobiet za mną tęskni. Ale mam kilka na ogonie, które nie dają sobie spokoju i nadal tu przychodzą. Mimo, że drwiłem z nich itp. Ten post jest świetnym tego dowodem. Owulacja... ahh ta owulacja. Szał hormonów na samą myśl o mnie. Ptfu, aż się przeraziłem :D

Generalizując może trafię, może nie... ale tak czy owak opiszę jeden ciekawy przypadek mimo to... musiała to napisać kobieta, która tęskni za mną... a zazwyczaj tęskni się za łobuzem? jak to rzeknę... była jedna taka pani, co mnie bardzo lubiła. Ale! ja po jakimś czasie znudziłem się nią. A ta oczywiście tęskni. Podczas poznawania jej dowiedziałem się nieco o niej. Po wiersze miała problem z ojcem, częsty przypadek. Ja jego przypominam jak wspominała. Ojciec potrafił ją postawić do pionu jak i ja kiedyś. Ta kobieta jest w związku.. o dziwo, facet to typowa szmata. Tzn, poddaje się jej, bez inicjatywy, przeciętny w zwyczajach i w intelekcie. Więc dla niego jestem naturalnym zagrożeniem, zwyczajnie ją pociągam jako silna alternatywa dla niego. Mimo że ta często wspominała jak go kocha itp... ale on jej zabraniał ze mną pisać, a ta zawsze łamała zakaz. Uwielbiała rozmowy ze mną, a gdybym był prawdziwym łobuzem.. to pewnie byłby z tego romans. Przeleciałbym pewnie wiele razy... kobiety lubią długie romanse więc by to trwało. Jednak ja nie chciałem jej nawet ruszać... z kilku względów, a głównie z tego mam swoje zasady.

Jeżeli nie trafiłem anonimie to szkoda ;D tak czy owak... jeżeli podczas owulacji tęsknisz za mną... to wiedz, że to nie przypadek i wiedz, że coś się dzieje ;D

Komentarze

  1. Przelecieć, to się możesz samolotem... też wiele razy i nic poza tym :P To wszystko, co chciałam napisać, szkoda zbędnych słów :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego tekstu oburzyłaś sie tylko na to stwierdzenie. Z resztą się zgadzasz.

      Usuń
    2. Nie. O tym, co zabolało najbardziej, nie napisałam i nie chcę pisać, bo po co? Przecież uczucia innych nigdy Cię nie obchodziły...

      Usuń
    3. A dlaczego uczucia przypadkowej kobiety mają mnie obchodzić? Zajmij się swoim szarym, nudnym, przewidywalnym życiem. Przestań mi tu wypisywać żale, jaka to nie jesteś pokrzywdzona, bo nie utrzymujesz ze mną kontaktu. Czep się męża, skoro tak go kochasz a nie, szukasz emocjonalnych przygód poza związkiem. Takim zachowaniem pokazujesz w jakiej pustce żyjesz, kręci cię egoista którego życie z namiętnością śledzisz. Nie zamierzam utrzymywać więcej z tobą kontaktu, żebyś nie wiem co zrobiła. Komentuj wpisy ile chcesz, lecz to naszej relacji nie zmieni.

      Usuń
    4. I bardzo dobrze!!! Nie zależy mi na kontakcie z tobą tak, jak to ty sobie wyobrażasz w tej swojej chorej wyobraźni. Emocjonalne przygody - to ty ich raczej szukasz, a też podobno jesteś w związku. A no tak, ty z grzeczności odpisujesz :D Zapomniałam, że taki grzeczny i kulturalny człowiek z ciebie :D Ale dobra, nie wnikam, nie interesuje mnie twoje życie więc z przyjemnością spełnię Twoje życzenie - znikam. Nie fatyguj się z odpowiedzią, i tak jej nie przeczytam. Żegnam pana...

      Usuń
    5. No to idę otworzyć szampana :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca