Przejdź do głównej zawartości

Pochlebstwo to najtańsze przekupstwo.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

Kiedy już nie wiesz gdzie iść

 Zważyłem, że ludzie, których postrzegam jako intelektualnie rozwiniętych mają tendencję we wpadnie w pseudonauki. Musze tutaj określić charakterystykę takich osób. Większość ludzi zaraz po ukończeniu etapu nauki pozostawia temat samorozwoju i skupia się na karierze zawodowej. Jednak nie o taką grupę mi chodzi. Chodzi mi o grupę osób, które nadal podążają w tematy naukowe, lub związane z samorozwojem. Etap nauki w szkole czy etap nauki na studiach ma często bardzo ściśle określone ramy i również ma określoną domenę naukową na której jest oparta. Więc wyjście poza naukowe dogmaty tej dziedziny jest praktycznie niemożliwe, co jest ewidentnie pozytywną cechą, ze nadal jest to w ramach szeroko pojętej nauki. Natomiast osoby, które ida na własną rękę i chcą nadal kontynuować samorozwój najczęściej wpadają w ręce pseudonaukowych szarlatanów i zaczynają powtarzać czy przyswajać jakieś bzdury, autorów którzy karmią się wiarą tych ludzi.  Niestety znam osoby, które wierzą i nie weryfikują tej w