Przejdź do głównej zawartości

Taki jak wszyscy!

Ludzie od dłuższego czasu mi mówią, że jestem inny od wszystkich. Tzn jestem dziwakiem. Dziwak w 100% albo twierdzą, że jestem porąbany.


Ale w rzeczywistości jestem jak oni. Bo czym się różnię? poglądami? jak duże one mają znaczenie? właściwie bardzo małe. Bo robię to i tamto inaczej? a może skrzeczę więcej, żeby mnie wreszcie zauważono??? bo to ja Króók!
Przecież to wszystko jest nic nie warte. Tak naprawdę gardzę ludźmi a jednocześnie nie potrafię bez nich dłużej żyć. Dziwna i śmieszna zależność. Jestem w jakimś sensie niewolnikiem. Ale pracuję nad swoim dziwactwem, może z czasem uda mi się oderwać od całości i zostać sam z sobą.
Dziwactwo zbierało się u mnie przez lata. Dziwne kontakty, szukanie alternatyw i na końcu bunt przeciw systemowi. To była od zawsze moja dywiza. Ale gdzie się to wszystko kończy? Czy to tak akurat powinno być? Czy ja muszę ciągnąć ta maskę buntownika? nie muszę, ale chcę zostać sobą. To tak naprawdę jest moje ja. Nie chcę się patrzeć na innych. Chcę coś robić dla siebie i przez siebie. Nie obchodzi mnie poklask, chociaż jest miły, wiadomo! Ale najważniejszy jestem ja, bo jeżeli umieszczę w środku kogoś? Po co? czy komuś zależy na mnie? nie, każdemu zależy na własnej dupie. Prawda już nie raz wyśpiewana rzez setki tys. raperów opisujących swoje szare rzeczywistości. Są jakby ich kwintesencją. Tak samo ja jestem kwintesencją pewnych przejść i bólów dupy jakie tu wylewam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trans na Badoo

Nadal troluje ludzi na FB i spotkałem już masę lesbijek na bado, bo sobie ustawiłem preferencje wyłączenie na kobiety i tak rozmawiam godzinami... I tak sobie spotkałem transa. Facet, który chce zostać kobietą. Sprawa nie jest prosta, bo płci nie zmienia się z dnia, na dzień. I tak sobie o tym przypadku długo myślałem. Bo sprawa jest dziwna, urodzić się w ciele faceta i starać się być kobietą? Kurwa, ale po co? mam kutasa, to akceptuje to i tyle i skupiam się na życiu, a nie staram się mieć lub nie mieć, coś co nie jest wbudowane na starcie, zresztą po co? W życiu, nie chodzi i to, zeby coś mieć, lub czegoś nie mieć. Tylko, żeby coś zdziałać i nie jest to, płodzenie się. Trans, zdradził mi, ze w ogóle sie nie masturbuje i dwie operacje zmiany płci to 40 tys EURO. Także czuję, że zostanie facetem do końca. A z drugiej strony, czy jeżeli ten ktoś, naprawdę czuje się kobietą, to może jest to ludzka tragedia? No niestety, też chciałbym mieć cycki, ale wolę chodzić po nie do kogoś ;D niż od

10 lat bloga

Minęło już 10 lat, odkąd postanowiłem pisać tego bloga. Co się zmieniło w tym czasie. Skończyłem studia, pracuje, podróżuje. Wszystko się zmieniło od momentu założenia tego bloga. Profil bloga również się zmienił i ja się też trochę zmieniłem. Czy na dobre? czy może na złe? Moim zdaniem: nie można tego ocenić w ten sposób. Z pewnością nabrałem więcej doświadczenia, lepiej analizuje rzeczywistości, ale też łatwiej się wkurwiam błahostkami. W tematach damsko-męskich przerobiłem również wszystko, to co napędzało ten blog w pierwszych latach, z czasem się zmieniło. Bo ile można pisać do kolejnej kobiety, czekając jak sep na jej sferę prywatną. Nie wstydzę się tego, to rzadkie u mężczyzny, ze tylko słowem potrafi przekonać kogoś do pokazania swojej prywatności. Patrząc na to, niezależnie kim byłaby ta osoba. Jedno chcę moim czytelniczkom przekazać, te zdjęcia, filmy z czasem usunąłem. Cenię to, ze mi zaufałyście, ale też ja cenię Waszą prywatność. Pamiętam też moje muzy, nadal do nich wraca